Наем на техника от фирми:
- Копие от актуално състояние
- ЕИК
- Документ за самоличност на МОЛ или упълномощено лице
- Печат на фирмата
Наем на техника от физически лица:
- Документ за самоличност (лична карта/шофьорска книжка)
- Депозит
Машините могат да бъдат наемани за период от 24 часа до 30 дни, като в ценообразуването се взима предвид продължителността на наемният период. При наемането на машина е нужно да заплатите таксата за периода в който желаете да я използвате, както и депозит, който служи за гарант и който ще получите обратно при връщане на машината. За начало на наемният период се счита подписването на ПП протокол. В рамките на периода, той може да бъде удължаван според нуждите на клиента.
Понеделник/Петък 08:30 ч. - 17:30 ч.
Събота и Неделя - почивни дни
*Възможност за наем на техника през почивните дни, след предварителна уговорка.
Има ли възможност за доставка до адрес ?
- Транспортът до адрес в рамките на града или страната се таксува на км. Транспортът се осъществява след предварително уточняване на цената и адреса за доставка.
Възможно ли е плащане с карта или по банков път ?
- Възможно е да платите както на място с карта, така и по банков път.
Какво да правя, ако машината се повреди ?
- При повреда на машината трябва да преустановите работа с нея и да ни информирате. Връщането на машината до обект на DO IT e за сметка на наемателят.
Какво се случва, когато машината се повреди или счупи ?
- Всички машини на DO IT биват поддържани в изрядно техническо състояние и сервизирани регулярно. Щети възникнали при обичайната употреба на машината се поемат от DO IT. Щети възникнали по умишлена вина или вина поради несъобразителност, както и щети предизвикани от прекомерна употреба и претоварване са за сметка на наемателят.
Какво се случва ако не съм използвал машината в наемният период ?
- DO IT не носи отговрност, ако метеорологичните условия не са позволявали работа или наметялят е бил възпрепятстван поради други причини. Компенсации не са възможни.